קורס עבודה בגובה מחיר

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

קורס עבודה בגובה מחירבכדי לעלות את רמת המודעות לבטיחות בעבודה החליטו במשרד התמ״ת לפני מספר שנים לכונן תקנות לעבודה בגובה. התקנות הללו קבעו כללים והנחיות מחמירים מאוד לעבודה בגובה כאשר כל המטרה שלהן היא הגברת הבטיחות מצד העוסקים במלאכה ומניעת תאונות בעבודה בגובה שיכולות להסב נזק לרכוש או לנפש. התקנות הללו קובעות מי יכול לעסוק בעבודה בגובה, מהו ציוד הבטיחות הנדרש מן העובדים במלאכה כמו גם אופן ההכשרה המקצועית אותה יעברו החניכים בקורס לעבודה בגובה.

 

מהו קורס עבודה בגובה ?

אז כפי שכבר ציינו קורס לעבודה בגובה הינו הכשרה שכל עובד חייב לבצע לפני שהוא מתחיל עבודה כלשהי בגובה כאשר אם מתייחסים לתקנות כל עבודה שמתבצעת בגובה של מעל שני מטר מחוייבת בהדרכת עבודה גובה כאשר שלצורך העניין גם חשמלאי שעולה על סולם של מעל שני מטר מחוייב במעבר של הדרכה של קורס עבודה בגובה.

בקורס עבודה בגובה מקבלים החניכים הדרכה לגבי כל נושאי העבודה בגובה כאשר קודם כל יעברו החניכים על תכנים בסיסיים של עבודה בגובה שכן ייתכן וחלקם זוהי הפעם הראשונה בעולם הקבלנות או השיפוצים ומעולם הם לא עבדו בגובה.

לאחר מעבר על תכנים בסיסיים יעברו החניכים על תכנים מתקדמים יותר כמו למשל טכניקות של עבודה בגובה בעזרת אמצעים שונים כאשר בכל תוכן שמעביר המדריך לחניכים המטרה היא להגביר את הבטיחות בעבודה.

במהלך הקורס ינסו המדריכים להשריש את נושא הבטיחות כדי שיהיה חלק בלתי נפרד מן העבודה היום יומית של העובדים. האידיאל הוא שבמהלך הקורס ילמדו החניכים שהבטיחות היא חלק בלתי נפרד מן המקצועיות בעבודה וכך ימנעו תאונות מיותרות. לאחר מעבר על כל תכני הבטיחות התיאורטיים יכירו העובדים את ציוד הבטיחות איתם הם עתידים לעבוד באתרי הבניה השונים ובמהלך השיפוצים בגובה וילמדו בעזרת המדריך כיצד להשתמש בהם בצורה נכונה, אילו אמצעים מונעים נפילה ואילו אמצעים מונעים פגיעה בעובד במהלך העבודה. בנוסף ילמדו החניכים כיצד לתחזק בצורה נכונה את ציוד הבטיחות על מנת שיוכל לשרת אותם נאמנה למשך זמן רב.

 

 

מה קורה בסיום קורס עבודה בגובה ?

אז לאחר סיום הקורס של עבודה בגובה שאורך בדרך כלל כיומיים שכוללים מעבר על חומרים תיאורטיים ותרגולים יקבלו החניכים אישור לעבודה בגובה מהארגון בו עברו את ההכשרה. האישור למעשה ניתן על ידי הארגון או המוסד בו נלמד הקורס אך הוא אישור מטעם משרד התמ״ת ולכן חשוב מאוד לפני תחילת הקורס לוודא כי האישור שניתן בסופו של דבר הוא אישור של משרד התמ״ת.

לאחר מעבר הקורס העובד רשאי לבצע כל עבודות בגובה כאשר עבודות מסוימות דורשות עוד הכשרה נוספת כמו למשל עבודה עם במות הרמה או עבודות בסנפלינג של איטום למשל אך אלו הם הכשרות שנעשות בחברות. מעבר לכך על העובד לבצע ריענון תקופתי דו שנתי שבמהלכו יבצע העובד הדרכה קצרה שבה יקבל רענון בנושאים שונים של עבודה בגובה על ידי מדריך מוסמך.

עשוי לעניין אתכם: כל מה שצריך לדעת על קורס עבודה בגובה + שאלות נפוצות.

המחיר של קורס עבודה בגובה

המחיר של קורס עבודה בגובה משתנה בהתאם למספר פרמטרים כמו למשל המוסד בו מתבצע הקורס ולעיתים אף מספר המשתתפים שכן במידה ומספר המשתתפים גבוה ייתכן ומחיר הקורס יהיה נמוך יותר.

ככלל העלות של קורס עבודה בגובה תנוע בין 2000 ש״ח לכ- 2500 ש״ח כאשר לעיתים תוכלו להיתקל באופציות של מימון הקורס כמו למשל חיילים משוחררים יוכלו ללמוד את הקורס הזה על חשבון פיקדון של מענק השחרור שלהם. במקביל יש לברר על מימון של משרד התמ״ת של קורס לעבודה בגובה על מנת לעודד את הבטיחות בענף הבניה. המחיר של קורס ריענון של עבודה בגובה שכל עובד חייב לבצע אחת לשנתיים הוא נמוך יותר ויעלה לנו בין 100 ש״ח ל- 200 ש״ח עבור משתתף. כמובן ככל שיהיו יותר משתתפים בקורס העלות של הקורס תהיה נמוכה יותר לכן מומלץ לקבץ מספר רב של עובדים מהחברה שלנו לביצוע הריענון יחדיו על מנת שנוכל להוזיל עלויות. מעבר לכך יש ארגונים שחוסכים את הסכום הזה על ידי מימון קורס מדריכים לאחד העובדים שלהם שאורך כחמישה ימים ועולה בין 4000 ש״ח ל-5000 ש״ח כאשר בסיומו יוכל העובד להעביר הדרכות ורענונים לעבודה בגובה.

ראו גם: אישור עבודה בגובה + תשובות לשאלות.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

מדריך עבודה בגובה ב{HEBROW}
מדריך עבודה בגובה מוסמך

מדריך עבודה בגובה מוסמך הוא אדם אשר עבר את כל הקורסים הבטיחותיים למניעת תאונות עבודה בגובה, והוא קיבל הכרה ממשרד

חוק עבודה בגובה
חוק עבודה בגובה

כל אדם אשר קשור באופן עקיף או ישיר לאתרים אשר מצריכים עבודה בגובה יודע כי יש איסור לעבוד ללא אישור

הסמכה לעבודה בגובה
הסמכה לעבודה בגובה

ישנו חוק אשר נכנס לתוקפו משנת 1988 אשר קובע כי כל עובד אשר עובד בגובה הקבוע בתקנות חייב להחזיק רישיון

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!