מאיזה גובה נחשב עבודה בגובה

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

מאיזה גובה נחשב עבודה בגובה

עבודה בגובה הינה עבודה בעלת רמת סיכון גבוה. בעבר החוק אינו היה נוקשה כמו היום בכל הנוגע לעבודה בגובה. כיום, חשוב להכיר מאיזה גובה נחשב עבודה בגובה מכיוון שיש צורך ברישיון בתוקף כדי לבצע את עבודות אלו. על מנת שתוכלו להכיר את כל החובות והזכויות שלכם, עליכם לפנות לממונה על הבטיחות וכמובן חשוב שתכירו בעצמכם את בסיס החוקים.

 

מאיזה גובה נחשב עבודה בגובה – התקנות

מכיוון שיש סוגים שונים של עבודה בגובה, החוק שנחקק בשנת 1988 ועבר שינויים רבים במהלך השנים מציג בצורה ברורה מאיזה גובה נחשב עבודה בגובה. על פי התקנות כל עבודה אשר הנפילה ממנה יכולה להגיע לעומק של שני מטרים ומעלה נחשבת לעבודה בגובה, כמו כן כל עבודה במקום גבוה ללא מעקה תקין או ללא גידור נחשבת לעבודה בגובה, גם הטיית הגוף מבעד לחלון, מעקה וכד' בזווית של 45 מעלות נחשבת לעבודה בגובה. עבודה בגובה מצריכה ציוד הגנה אישי, אפילו אם מדובר על עלייה על סולם בלבד, ניתן לדעת שיש לכם את כל ציוד המיגון הנדרש, קסדה, רתמות וכן הלאה.

מאיזה גובה נחשב עבודה בגובה

מאיזה גובה נחשב עבודה בגובה – עבירה על החוק

הבעיה מתחילה כאשר ישנה יהירות כלשהי בעבודה, כאשר עובדים בטוחים שאין שום סיכון בפעולה שהם עושים, וכתוצאה מכך הוא לא שמים ציוד מיגון, או שאפילו לא קושרים את עצמם בעת עבודה בהטייה. יש להדגיש כי יש ציוד מיגון לכל סוג עבודה, יש ציוד מיגון המתאים לעבודה בגובה, יש ציוד מיגון אשר מגן עליכם בעת נפילה בצורה המקסימלית, ויש ציוד מיגון אשר מונע את הנפילה. בקורס עבודה בגובה אתם לומדים את השימוש הנכון בכל סוג ציוד.

החוקים אשר נחקקו בנוגע לעבודה בגובה אינם בגדר המלצות, אלא בגדר חובה. כל עובד אשר ייתפס ללא רישיון או עובר על החוקים יכול להישפט, העונש מתחיל מקנסות ויכול להיגמר במאסר כאשר יש נפגעים. בתור מעסיק, עליך לוודא שאין אף עובד אשר מדלג על החוקים, בכל רגע עלול להתרחש אסון, ומלבד לכך ישנו פיקוח חיצוני של אגף הפיקוח על העבודה אשר שולח פקחים לוודא שאין אדם עובר עבירות מסכנות חיים. ברגע בו נתפס אחד העובדים שלא עובד על פי חוק, מלבד לקנס אישי עבורו גם העסק נקנס. ברגע בו יש נפגעים אשר הם עוברי אורח, או עובדים מן המניין, העונש הרבה יותר חמור וייתכן ויסגרו את העסק לצמיתות.

מאיזה גובה נחשב עבודה בגובה – קורס

כדי לקבל רישיון לעבודה בגובה ולעבוד על פי חוק ישנו קורס עבודה בגובה אשר כל עובד חייב לעבור. אורך הקורס הוא יומיים והקורס מונה בתוכו את כל המידע התיאורטי והמעשי שעל העובד להכיר. אנו מעניקים לכל עובד ועובד דגשים של עבודה בגובה בתחום שלו, זאת על מנת שיוכל לעבוד בבטחה גם כאשר אין אנשים סביבו. בכל אופן, אנו מציעים תמיד לממונה על הבטיחות בעבודה שלכם להעניק באופן שוטף דגשים לכל הנוגע לעבודה בגובה וכללי זהירות בכלל.

הקורס מתאים לכל סוגי העבודה, תוכלו לשלוח את העובדים שלכם ביחד או לחוד. במקרה בו ישנה כמות גדולה של עובדים אשר צריכים לעבור את הקורס, אנו ממליצים לכם לשלוח את אחד העובדים לקורס מדריכי עבודה בגובה. לאחר חמישה ימים בקורס יוכל גם הוא להעביר את ההדרכות, ולאחר מכן יקבלו כל עובדי החברה אשר עברו את הקורס רישיון עבודה בגובה. הרישיון תקף לשנתיים, לאחר מכן יש לחדש אותו על ידי ביצוע ריענון, כך כל שנתיים.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

מדריך עבודה בגובה ב{HEBROW}
מדריך עבודה בגובה מוסמך

מדריך עבודה בגובה מוסמך הוא אדם אשר עבר את כל הקורסים הבטיחותיים למניעת תאונות עבודה בגובה, והוא קיבל הכרה ממשרד

חוק עבודה בגובה
חוק עבודה בגובה

כל אדם אשר קשור באופן עקיף או ישיר לאתרים אשר מצריכים עבודה בגובה יודע כי יש איסור לעבוד ללא אישור

הסמכה לעבודה בגובה
הסמכה לעבודה בגובה

ישנו חוק אשר נכנס לתוקפו משנת 1988 אשר קובע כי כל עובד אשר עובד בגובה הקבוע בתקנות חייב להחזיק רישיון

קורס עבודה בגובה מחיר
קורס עבודה בגובה מחיר

בכדי לעלות את רמת המודעות לבטיחות בעבודה החליטו במשרד התמ״ת לפני מספר שנים לכונן תקנות לעבודה בגובה. התקנות הללו קבעו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!