תחזוקת בניין בגובה – מה חשוב לדעת?

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

הרבה. בראש ובראשונה, העבודה דורשת בטיחות רבה, ידע בעבודות לגובה, כלים ייעודים למשימה, ועוד. מדובר בעבודות רגישות אשר מבוצעות על ידי קבלן מוסמך, ארגונים, וכמובן חברות אחזקה וניהול. התחזוקה חייבת להתבצע על ידי חברה אשר מוסמכת לכך, בחירה לא נכונה עשויה להוביל לכשלים. במאמר זה, נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על תחזוקת בניין בגובה. קדימה, מתחילים.

מי אחראי לתחזוקה של בניינים גבוהים?

האם אי פעם חשבתם על זה? מי בעצם האחראי לתחזוקה או לניקיון של בניינים גבוהים? שיפוצניקים? הנדימנים? מתקינים כאלה ואחרים? אף לא אחד מהם. לאף אחד מהאופציות אין באמת את ההסמכה והיכולות לטפל במשימה שכזאת. אז מי באמת מוסמך לטפל בתחזוקה לגובה? ברוב המקרים, האחראית הרשמית לעבודות בגובה היא חברת אחזקה, ניהול, ובניין. מלבדה, קיימות אלטרנטיבות נוספות, לדוגמא: חברות קבלנים, חברות מבצעות, קבלנים מוסמכים ועצמאיים, ועוד.

תחזוקה באמצעות חברות אחרות עלולה להיות פעולה לא כדאית, לא מוסמכת, ומסכנת חיים. עבודה בגובה דורשת התייעלות רבה, תכנונים מראש, כלים ייעודים, ניסיון של שנים, והסמכות. משרד הכלכלה והתעשייה הינו גוף ממשלתי אשר אחראי על אישורים לתחזוקה ובנייה בגובה. חברות אשר מקבלות את האישור מטעם משרד התמ״ת הם המומלצות והטובות ביותר עבורכם. בחרו בחברה הטובה ביותר, הכדאית, והמוסמכת ביותר! כזאת עם המלצות וביקורות חיוביות.

האם חברת אחזקות אחראית על תחזוקה זו?

ללא ספק, חברת אחזקות שקיבלה אישור מורשה ממשרד הכלכלה אחראית לביצוע המשימה. חברת אחזקות חייבת להכשיר את העובדים לביצוע תחזוקה בגובה, בצורה רצינית ונכונה ביותר. העובדים חייבים להבין את מידת הסיכון, להשתמש באמצעים בטיחותיים, ולהכין את הקרקע מראש. חברת אחזקת מבנים וניהול אחראית לביצוע מגוון רחב של משימות – תחזוקה בגובה, ניקיון, ובנייה.

אז כיצד בוחרים חברת אחזקות בצורה נכונה ומיטבית? באמצעות מספר רב של פרמטרים: הראשונה, הסמכה ממשלתית. השנייה, היסטוריה מקצועית. השלישית, ניסיון מקצועי בתחום. הרביעית, תיק עבודות מרשים ומגוון. החמישית, אמצעים בטיחותיים רבים. כך בוחרים בצורה נכונה! באמצעות הפרמטרים הנ"ל תוכלו לבחור את הפרטנר הבא שלכם לפרויקט! בחרו בקפידה יתרה.

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים אחרונים בנושא:

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!