עבודות איטום במקלחת

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

איטום היא שיטה למניעת כניסת מים או יציאה מחלק מהבית באופן זמני. זה נעשה בדרך כלל במהלך סופות גשם, חורף או שלג. אך ניתן להשתמש בו גם למטרות אחרות, כמו מניעת דליפות ובריחת אדים מסוכנים. איטום היא שיטה למניעת כניסת מים או יציאה מחלק מהבית באופן זמני. זה נעשה בדרך כלל במהלך סופות גשם, חורף או שלג. אך ניתן להשתמש בו גם למטרות אחרות, כמו מניעת דליפות ובריחת אדים מסוכנים. איטום היה פופולרי בקרב בעלי בתים ובתי עסק כאחד מאז השימוש הידוע הראשון במצרים העתיקה שראשיתה בשנת 3100 לפני הספירה.

איטום הוא תהליך של מילוי או ציפוי פתח בחומר שסוגר אותו. זה יכול להיעשות ביד או עם מכונות. איטום מכונה נעשה לרוב על חומרי אריזה כגון פלסטיק, נייר וקרטון. ניתן ליישם חומרי איטום גם על משטחים כגון בטון, זכוכית ואריחי קרמיקה. איטום הוא תהליך של מילוי או ציפוי פתח בחומר שסוגר אותו. זה יכול להיעשות ביד או עם מכונות. איטום מכונה נעשה לרוב על חומרי אריזה כגון פלסטיק, נייר וקרטון. ניתן ליישם חומרי איטום גם על משטחים כגון בטון, זכוכית ואריחי קרמיקה. איטום הוא תהליך של החלת חותם "משותף" המשמש למטרות אימות או זיהוי, עשוי בעיקר ממתכת.

עבודות איטום

איטום קיים כבר מאות שנים. ניתן למצוא אותו בתנ"ך, שנכתב על ידי המצרים הקדמונים, ואפילו ביוון העתיקה. תהליך האיטום הוכנס במהלך המהפכה התעשייתית כדי לוודא שלא יתעסקו בחפצים מסוימים לאחר ייצורם. נעשה שימוש באיטום גם למטרות זיהוי – בין אם זה כדי לוודא שהדברים אותנטיים או כדי להוכיח בעלות. מאמר זה יבדוק מהו איטום וכיצד הוא קשור לחברה ולתעשיות של היום.

עבודות איטום במקלחת היא שיטת איטום שפותחה לשימוש בחדר האמבטיה. מכיוון שאין צורך בחומרים ספציפיים, עבודות איטום יכולות להיעשות על ידי כל אדם בעל ידע בסיסי. עבודות איטום במקלחת הן דרך למנוע ממים לחדור לביתכם במהלך סערה קרובה. עבודות איטום זולות, קלות להתקנה וניתנות לביצוע במהירות.

עבודות איטום במקלחת הוא פרויקט של האמן והפסל דוד בסט. הוא מורכב מסדרה של עבודות על נייר וגבס שיצר האמן תוך כדי מקלחת. מיצב זה נעשה בשיתוף האמנית והאוצרת, אליסה גאברט-ניסן, ועוצב על ידי האדריכלית מרן סוונסון. המופע הזה מבקש ליצור תרופת נגד לחברה העכשווית שלנו המייצרת פסולת עודפת, במיוחד פסולת פלסטיק שהפכה לאחד המזהמים הנפוצים ביותר באוקיינוסים שלנו. המיצב מזמין את המבקרים לקחת חלק בהשתקפותו על התרבות העכשווית על ידי בקשתם להפשיט את פסולת הפלסטיק שלהם, לשקוע בשקית עם שקית האיטום הנלווית המצורפת, למקם אותה מחוץ לחלל הגלריה כדי שייאסוף על ידי אספני האשפה במהלך שעות הפתיחה . התהליך מזכיר את האופן שבו אמנים נהגו לאטום

עבודות איטום במקלחת היא עבודה קלה. עם זאת, עבודות איטום במקלחת אינן נשארות יבשות לאורך זמן. דבק עמיד למים יכול לפתור את הבעיה ולחסוך לכם הרבה זמן וכסף. איטום עם סיליקון הוא דרך פופולרית למנוע נזילות במקלחת שלך.

חומרי איטום סיליקון מושלמים לשימוש במקלחת מכיוון שהם נשארים גמישים עם מים ועמידים בספיגת מים. יש להם גם ריח נמוך שאינו מזוהה לעתים קרובות עם רוב סוגי פתרונות האיטום האחרים, כגון איטום. עם זאת, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שאתם אוטמים את המקלחת שלכם. לדוגמה, מומלץ גם לוודא שהמשטח בו אתם מורחים את הסיליקון נקי ויבש לפני השימוש בו למטרות איטום. זה יעזור להבטיח שהאמבטיה או המקלחת שלך יישארו חסינות לנזילות לתקופות זמן ארוכות יותר ולא רק לכמה חודשים כאשר אתה רוכש אחד מחנות או משקע מקוון.

איטום המקלחת

איטום המקלחון הוא תהליך שלב אחר שלב, שמתחיל בהסרת כל חלאת סבון או שאריות סבון. אם לוילון המקלחת שלכם אין תוחם, עדיף להסירו לפני האיטום. לאחר מכן, תצטרך להסיר את כל דייס האריחים. השתמשו בדלי עם מים חמים והניחו לו לשבת כ-10 דקות כדי לשחרר לכלוך או לכלוך שעלולים להיות על פני האריח. אתה יכול להשתמש בידיים שלך או במברשת כדי לקרצף את הלכלוך או לכלוך שנותרו. לאחר שלב זה, תצטרך לטאטא את כל הלכלוך והפסולת הרופפים מסביב להיקף האמבט שלך באמצעות מטאטא אתה גם רוצה לשטוף את קירות האמבט שלך עם קצת תמיסת חומץ-מים לפני איטום גם אותם.

למידע נוסף ולהזמנות ביקרו באתר: מרכז האיטום הישראלי

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

Elevation tutorials
אישור עבודה בגובה

עבודה בגובה – לא משחק ילדים  בשנים האחרונות ספג ענף הבנייה אבידות רבות בנפש לאחר שפועלים רבים נפלו מגובה בעת

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!