קורס עבודה בגובה בהרצליה

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

 

קורס עבודה בגובה בהרצליהישנו קורס עבודה בגובה בהרצליה, במרכז, בדרום ובכל אזור ארץ למעשה, אך הבחירה שלכם חייבת להיות ספציפית וחכמה. ארגונים שונים מעבירים את קורס עבודה בגובה, אך לא לכולם יש את האישורים אשר מתאימים לכם. עליכם לוודא האם אותו ארגון עובד מול משרד התמ"ת, ורק לאחר מכן תוכלו להתחיל בקורס. קורס עבודה בגובה הינו הכשרה חובה עבור כל עובד אשר נמצא תחת הקריטריונים של עבודה בגובה, עבודה ללא אישור היא עבירה פלילית.

 

קורס עבודה בגובה בהרצליה – מהו קורס עבודה בגובה?

קורס עבודה בגובה נוצר עקב תאונות עבודה רבות שהתרחשו עקב חוסר ידע או אמצעים לעבודה בגובה. מבחינת תקנות החוק עבודה בגובה היא עבודה מעל 2 מטרים, עבודה במקום ללא מעקה, עבודה בהטיית הגוף לזווית של 45 מעלות. כל סוג עבודה המתאפיינת בעבודה בגובה הינה מחויבת באישור עבודה בגובה, אישור זה מונפק רק לאחר שאותו עובד עבר את ההכשרה הייעודית במקום אשר מוכר על ידי משרד העבודה ואגף הפיקוח על העבודה.

 

מטרת הקורס היא להקנות כללי בטיחות לכל עובד ועובד, הכללים מאופיינים בהתאם לסוג עבודתו של אותו עובד. הקורס אינו חד משמעי, אלא משתנה בהתאם לסוג העבודה, חשמלאי מזגנים לא יעבור את אותו הקורס כמו עובד קבלן בבניין. הקורס הינו תיאורטי ומעשי, ההדרכה נוגעת בדברים שנראים לנו שוליים ביותר, וכמובן מחדשת לנו דברים שמעולם לא חשבנו עליהם. המטרה היא למנוע תאונות עבודה עתידיות שכן מאז החלו קורסים לעבודה בגובה לפעול אחוז תאונות העבודה השנתי ירד באופן משמעותי.

 

במהלך הקורס אתם תתנסו בעצמכם בכל הנוגע לביטחון בעבודה, תראו את ההשלכות שיכולות לקרות כתוצאה מעבודה רשלנית, תראו מקרים אמיתיים של קלות בראש שגרמה לפגיעות גוף ורכוש. מלבד לפן טכני המסביר כיצד לפעול בכל מקרה, מטרת הקורס היא לפתח את החשיבה העצמאית שלכם, לגרום לכם להבין את ההשלכות שעלולות לקרות מכל פעולה שלכם – לחשוב כמה צעדים קדימה. כמו כן, התלמידים למדים במהלך הקורס כיצד לעבוד מול כל אמצעי המיגון הקיימים, מכונות וכל ציוד אשר יכול לשרת אתכם נאמנה.

 

קורס עבודה בגובה – למי זה מיועד?

קורס עבודה בגובה מומלץ בהרצליהקורס עבודה בגובה מתאים לעצמאיים, לחברות ולארגונים כאחד. למעשה, כל מי שעובד תחת הגדרות של עבודה בגובה מתאים לעבור את קורס הכשרה לעבודה בגובה מטעמנו. יש להדגיש, עבודה ללא אישור הינה עבירה על החוק של מדינת ישראל ומשרד התמ"ת. ישנו פיקוח הדוק מטעם אגף הפיקוח על עבודה בכדי לוודא שאין עובד נמצא ללא אישור עבודה. לדעתנו זה לא מה שצריך להרתיע אתכם, הפיקוח, אלא הסכנה בה אתם מעמידים את עצמכם או את העובדים שלכם, שלא נדבר על עוברי האורח שיכולים גם הם להיפגע ללא שום קשר לעבודה שלכם. אל תקחו סיכון על החיים שלכם ובטח שלא על חיים של אחרים, אם אתם עובדים בגובה אתם מחויבים לעבור הכשרה מתאימה. הכשרה זו נמצאה יעילה למזעור תאונות העבודה ומקרי מוות בעבודה.

 

סיום הקורס

משך אורך הקורס הוא יומיים, כל מי שסיים את הקורס בהצלחה ועבר על כל החומרים התיאורטיים והתרגילים המעשיים יהיה זכאי לאישור לעבודה בגובה מטעם הארגון דרכו עשה את הקורס. זכרו, מה שחשוב בסוף הוא שהאישור שלכם יהיה מוכר על ידי משרד התמ"ת, לכן יש לוודא עוד לפני שהתחלתם את הקורס שאכן קורס זה מנפיק לנו תעודה מוכרת על ידי משרד התמ"ת. לאחר שקיבלתם את אישור העבודה בגובה הינכם זכאים להתחיל לעבוד בעבודות אשר מוגדרות תחת אישור העבודה בגובה שקיבלתם. שימו לב, הקורס אותו עשיתם מעניק לכם תעודה עבור מה שלמדתם, עבור העבודה הספציפית שלכם. יש הבדל בין אישור של מנקה חלונות ובין אישור של עבודה עם במות הרמה.

 

תוקפו של אישור העבודה בגובה תקף לשנתיים, לאחר שנתיים אלו יש לחזור ולעשות רענון קורס עבודה בגובה. ללא רענון לא תהיו רשאים לעבוד בעבודה בגובה, משמע עבודה בגובה ללא אישור בתוקף עלולה להוביל להליכים משפטיים וקנסות. הרענון הינו קצר יותר ואורך מספר שעות, ניתן לקיים את הרענון או בבית העסק של הלקוח או במקום מוגדר על פי נהלי הקורס.

 

קורס עבודה בגובה בהרצליה – מחיר

קורסים עבודה בגובה בהרצליהישנם פרמטרים שונים המשפיעים על מחירו של קורס עבודה בגובה בהרצליה או בכל מקום אחר בארץ. המחיר מושפע מהמוסד דרכו בחרתם לעבור את הקורס, מספר המשתתפים, סוג העבודה הייעודית וכן הלאה. כמו כן, ישנה אפשרות עבור סטודנטים או חיילים מושחררים לקבל מחיר מופחת יותר, או אזרחים שרוצים יכולים לפנות למשרד התמ"ת ולקבל מימון חלקי או שלם דרכה בכדי לעודד עבודה בענף הבניה. מחיר הקורס בדרך כלל נע בטווח ה-2,000 שקלים, זאת בהתאם לפרטים האישיים שלכם. שימו לב, אם אינכם עצמאיים אלא עובדי חברה אתם לא צריכים לשלם את עלות הקורס מהכיס שלכם, אלא במימון החברה. כמו כן, כפי שציינו יש לבצע רענון אחד לשנתיים, מחיר קורס רענון הוא כ-200 שקלים בלבד.

 

הכשרת עובד

לעיתים ישנן חברות אשר לא משתלם להן לשלוח בכל פעם עוד ועוד עובדים להכשרה ולשלם עבורם את מלוא סכום הקורס. בשל כך אנו מציעים לכם את האפשרות להעביר עובד אחד של החברה הכשרה אשר מסמיכה אותו להעביר הדרכה לכל עובדי החברה שלכם. למעשה, יהיה לכם מדריך בטיחות לעבודה בגובה שהוא גם עובד חברה. עלות הקורס הזה היא בין 4,000 ועד 5,000 ש"ח ואורכו כחמישה ימים. בסיום הקורס יוכל העובד להעביר גם הדרכות וגם רענונים לעבודה בגובה.

 

קורס עבודה בגובה – חשיבות

קורס עבודה בגובה מחיר בהרצליהבכל פעם כאשר אנו בהדרכה אותו תרחיש קורה, בהתחלה רוב העובדים נמצאים יהירים ודי בטוחים שהם יודעים לעשות את העבודה בצורה התקנית ביותר. עם העלאת שאלות וסוגיות מורכבות יותר המתרחשות ביום יום מוצאים עצמם העובדים הרבה יותר מרוכזים ומבינים את חשיבות ההדרכה. זכרו, הדרכה זו מונעת באחוזים גבוהים את האפשרות לתאונות עבודה, קורס עבודה בגובה קיים משנות ה-80, ומדי שנה מתווספים לחוקה עוד סעיפים אשר "נכתבו בדם". בכדי להבטיח את הביטחון שלכם ושל כל מי נמצא סביבכם, עליכם להיות מרוכזים, פתוחים ורציניים.

 

מלבד לכך שאתם מסכנים את כל מי שנמצא סביבכם עליכם לזכור שיש מי שמחכה לכם בבית. גם אם המעסיק שלכם הורא לכם לפעול כאשר עוד אין לכם אישור עבודה בגובה, עליכם לסרב בכל תוקף, גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים מה לעשות באופן הבטוח ביותר. מלבד לכך שאתם מסכנים את עצמכם ואחרים, אתם גם ללא ביטוח בתוקף, במקרה של תאונה העבירה תהיה חמורה הרבה יותר כאשר אין לכם רישיון.

 

קורס עבודה בגובה הינו קורס אשר מונגש לאנשים בוגרים, קורס חשוב אשר משלב בתוכו תוכן תיאורטי ומעשי. אורך הקורס משתנה אך בדרך כלל הינו כיומיים. הקורס מועבר על ידי מדריכים מוסמכים אשר מכירים את כל העבודות בגובה אשר נמצאות בשוק.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

קורס עבודה בגובה בחריש

  ישנו קורס עבודה בגובה בחריש, במרכז, בדרום ובכל אזור ארץ למעשה, אך הבחירה שלכם חייבת להיות ספציפית וחכמה. ארגונים

קורס עבודה בגובה בעומר

  ישנו קורס עבודה בגובה בעומר, במרכז, בדרום ובכל אזור ארץ למעשה, אך הבחירה שלכם חייבת להיות ספציפית וחכמה. ארגונים

קורס עבודה בגובה בתל-אביב

  ישנו קורס עבודה בגובה בתל-אביב, במרכז, בדרום ובכל אזור ארץ למעשה, אך הבחירה שלכם חייבת להיות ספציפית וחכמה. ארגונים

קורס עבודה בגובה ביפו

  ישנו קורס עבודה בגובה ביפו, במרכז, בדרום ובכל אזור ארץ למעשה, אך הבחירה שלכם חייבת להיות ספציפית וחכמה. ארגונים

קורס עבודה בגובה בקריות

  ישנו קורס עבודה בגובה בקריות, במרכז, בדרום ובכל אזור ארץ למעשה, אך הבחירה שלכם חייבת להיות ספציפית וחכמה. ארגונים

קורס עבודה בגובה בשוהם

  ישנו קורס עבודה בגובה בשוהם, במרכז, בדרום ובכל אזור ארץ למעשה, אך הבחירה שלכם חייבת להיות ספציפית וחכמה. ארגונים

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!