חידוש אישור עבודה בגובה

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

חידוש אישור עבודה בגובה

חידוש אישור עבודה בגובה הינו הכרח בסיסי להמשך העבודה שלכם, ללא אישור זה לא תוכלו להמשיך לעבוד בעבודה בגובה באופן חוקי. יש להדגיש, אישור עבודה בגובה אינו נמצא בגדר המלצה אלא חוק מן המניין. כל העובר על החוק מסכן את עצמו, את עוברי האורח ורכוש. מלבד לכך, ישנו פיקוח הדוק מטעם משרד העבודה המוודא שכלל העובדים נמצאים עם אישורים תקינים.

חידוש אישור עבודה בגובה – מה זה?

לאחר שעברתם קורס עבודה בגובה בפעם הראשונה תוכלו לעבוד תחת התנאים הכתובים בחוק. עם זאת, יש צורך בחידוש הרישיון כל שנתיים. אחריות חידוש אישור העבודה הוא בראש ובראשונה אחריותו של המעסיק, אך גם עובד שיודע שאישורו לא בתוקף חייב לדווח על זה ולהימנע מעבודה בגובה. חידוש אישור עבודה בגובה מונה שורה של הדרכות עיוניות ומעשיות אשר מועברים על ידי מדריכים מוסמכים.

חידוש אישור עבודה בגובה

חידוש אישור עבודה בגובה – כמה זה עולה לי?

תוכלו לבחור היכן תרצו לעבור את הקורס, הבחירה היא כמובן בהתאם אליכם. האם אתם צריכים לחדש אישור עבודה בגובה למספר רב של עובדים? אם כך, אולי עדיף לכם להסמיך עובד אחד שיוכל להעביר את ההדרכות באישור אגף הפיקוח. עלות קורס מדריכי בטיחות עבודה בגובה עולה כ 4,500 ש"ח, אך למעשה צריך להכשיר רק אדם אחד והוא כבר מוסמך להכשיר את שאר הצוות. אם מדובר על קבוצה קטנה תוכלו לקבל מחיר של קבוצה, בשיעור של כ-100 שקלים לאדם. כאשר מדובר על אדם בודד המחיר יהיה בערך 160 ש"ח.

נציין, תוכלו להגיש בקשה לקבל מימון מטעם משרד העבודה או על חשבון כספי הפיקדון של חיילים משוחררים. משרד העבודה מעודד עבודה בענף הבנייה ולכן הסיכויים לקבל מימון הינם גבוהים. יש להדגיש, לא רק עובדי חברה חייבים באישור עבודה בגובה, גם עצמאיים אשר עובדים ללא שום פיקוח וללא אף שותף חייבים באישור עבודה בגובה בתוקף, זאת כמובן עבירה פלילית אם לא, וללא אישור זה אינכם מכוסים מבחינת הביטוח באופן מלא. גם אם אתם עובדים מנוסים בעלי ותק רב, לעולם אל תיקחו סיכונים שיכולים להוביל לתאונות עבודה.

חידוש אישור עבודה בגובה – מטרה

המטרה המרכזית היא בעצם לרענן את הזיכרון של העובדים. כאשר עובד עושה אותה פעולה יום אחר יום הוא כבר עובד באופן אוטומטי, עשו מגיעים כדי לעשות מעין הפעלה מחדש, לעצור לנשום ולזכור את כל ההשלכות שיש בכל פעולה. ריענון הוא צעד הכרחי לשמירה את ביטחונם של העובדים, כמובן שללא ריענון הרישיון שלכם כבר לא בתוקף גם כן. התוכנית אינה זהה לתוכנית המקורית של הקורס, המטרה היא לעבור על הדברים הקריטיים והחשובים ביותר באופן מרענן, תוכנית חידוש אישור עבודה בגובה מתחדשת מדי שנה.

בריענון אנו זוכרים את כל התנאים בהם העובדים נמצאים במהלך כל עונות השנה, יש לתת יחס לא רק לעונה העכשווית. אנו מודעים לכך שרבים מכם פועלים על פי לוח זמנים די דחוק, לכן יש לזכור היטב את סדרי העדיפויות שלנו, את ההכרח החשוב ביותר ללבוש מיגון באופן קפדני, לבדוק שהכל מאובטח כראוי וכמובן לא לפעול ללא שיקול דעת או פיקוח. את חידוש אישור העבודה בגובה אתם כמובן עושים בהתאם לקורס שעברתם, ישנם תחומי למידה שונים בקורס עבודה בגובה – על המדריך לבחון שאתם מקבלים את הריענון הנכון לכם. בתום הקורס על המדריך להעיד בכתב שעברתם את הריענון, רק לאחר מכן תקבלו אישור להמשך עבודה.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

בדיקת אישור עבודה בגובה
בדיקת אישור עבודה בגובה

בדיקת אישור עבודה בגובה אישור עבודה בגובה הינה תקנה אשר חוקקה בשנת 1988, על התקנה הבסיסית חוקקו עוד תקנות משניות

עבודה בגובה
אישור עבודה בגובה מחיר

בעולם הקבלנות, הבניה והשיפוצים ישנו צורך תמידי לשימוש באמצעים שונים לעבודה בגובה כאשר חלק מאותם אמצעים הם סולם, במת הרמה,

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!