בדיקת אישור עבודה בגובה

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

בדיקת אישור עבודה בגובה

אישור עבודה בגובה הינה תקנה אשר חוקקה בשנת 1988, על התקנה הבסיסית חוקקו עוד תקנות משניות אשר תורמות לשמירה על ביטחון העובדים בגובה. בדיקת אישור עבודה בגובה הינה בדיקה חיצונית לרוב, בדיקה אשר יכולה להשפיע רבות על העתיד שלכם.

בדיקת אישור עבודה בגובה – מהו אישור עבודה בגובה?

אישור עבודה בגובה מקבלים רק לאחר ביצוע קורס עבודה בגובה על ידי מדריכים מוסמכים. כל אדם אשר עובד במקום הנמצא בגובה של 2 מטרים לפחות, מקום ללא מעקה תקני או עבודה אשר מצריכה הטייה של הגוף ביותר מ-45 מעלות מעבר למעקה חייב באישור עבודה בגובה. שימו לב, מכיוון שישנם ענפים שונים ומגוונים אשר נחשבים לעבודה בגובה, הקורס אותו תצטרכו לבצע הינו ספציפי יותר לאופי העבודה שלכם. המטרה העיקרית של עבודה בגובה היא בכדי למנוע תאונות עבודה, וניתן באמת לראות לפי הסטטיסטיקה שאכן המגמה משתפרת מדי שנה. לאחר שקיבלתם אישור עבודה בגובה תוכלו לעבוד בצורה חוקית, חשוב להדגיש כי יש לחדש את הרישיון באמצעות ריענון כל שנתיים.

בדיקת אישור עבודה בגובה

בדיקת אישור עבודה בגובה – היכן מבצעים קורס עבודה בגובה?

קורס עבודה בגובה הינו קורס אשר מועבר על ידי מדריכים מומחים, חיצוניים לרוב. ההסמכה מתבצעת או במקום העבודה שלכם, או במקום ניטרלי. לפני שאתם מגיעים לקורס תקבלו בתור בעלי העסק ייעוץ והצעת מחיר בהתאם לכמות העובדים הנדרשים באישור עבודה בגובה, בהתאם לציוד הנדרש, ובהתאם לדרישות החוק בהשוואה לסוג העבודה שלכם. הקורס הינו קורס מעשי ותיאורטי, בסוף הקורס ישנה בחינה אשר תקבע האם העובד זכאי לקבלת רישיון עבודה בגובה או לא. יש לוודא שאתם בחרתם בקורס אשר מוכר על יש אגף הפיקוח על העבודה.

בדיקת אישור עבודה בגובה – עבודה ללא אישור

עבודה ללא אישור אינה מומלצת ואף נחשבת לעבירה פלילית. ניתן להסתכל על כך בשני היבטים. ההיבט הראשון הוא בנוגע לכך שאתם לא רק מסכנים את עצמכם, כאשר אתם עובדים בגובה ללא רישיון אתם מסכנים גם את העוברים והשבים, ואת השותפים שלכם לעבודה. גם אם המנהל שלכם אישר לכם לעבוד ללא רישיון, זכותכם לחלוק עליו ולא להסכים לעבוד ללא אישור מתאים. ההיבט השני הוא ההשלכות הכלכליות אשר יכולות לקרות כתוצאה מעבודה בגובה ללא אישור. עבודה בגובה ללא אישור אינה מכסה אתכם ביטוחית, זאת אומרת שאם חלילה עברתם תאונת עבודה אך לא עבדתם בצורה חוקית, הכיסוי הביטוחי שלכם יהיה מאוד מצומצם.

בדיקת אישור עבודה בגובה – פיקוח

כמו בכל נושא בחיים, אם יש רישיון נדרש גם פיקוח חיצוני לבדיקות פתע לכל העובדים באתרי בניה ומקומות המצריכים אישור עבודה בגובה. מצד אחד, יש כמעט בכל אתר בניה ממונה על בטיחות, שהוא אחראי לוודא שאכן כל העובדים עובדים על פי חוק ובצורה בטיחותית. מלבד לכך, ישנם פקחים של אגף הפיקוח על העבודה ופקחים מטעם משרד העבודה אשר מגיעים לביקורי פתע ומבקשים לראות אישור עבודה בגובה לכל העובדים הרלוונטיים.

כאשר נמצא עובד אשר סיכן את חייו וחיים אחרים ועבד ללא אישור עבודה בגובה, גם אם האישור קיים אך לא בתוקף עדיין זו עבירה פלילית. במקרה כזה העובד עצמו יקבל קנס כספי וכמו כן גם המעסיק. הקנסות יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. מלבד לכך, הפקח יכול להפעיל גם את שיקוליו ולהמליץ על סגירת בית העסק שלכם במקרים חמורים יותר. זכרו, בסופו של דבר אתם רוצים להגיע בבוקר לעבודה ולחזור בערב שלמים ובריאים, אל תסכנו את עצמכם ולא אחרים הנמצאים בקרבתכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

חידוש אישור עבודה בגובה
חידוש אישור עבודה בגובה

חידוש אישור עבודה בגובה חידוש אישור עבודה בגובה הינו הכרח בסיסי להמשך העבודה שלכם, ללא אישור זה לא תוכלו להמשיך

עבודה בגובה
אישור עבודה בגובה מחיר

בעולם הקבלנות, הבניה והשיפוצים ישנו צורך תמידי לשימוש באמצעים שונים לעבודה בגובה כאשר חלק מאותם אמצעים הם סולם, במת הרמה,

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!