אישור עבודה בגובה משרד העבודה

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

אישור עבודה בגובה משרד העבודה

מהי למעשה עבודה בגובה? האם אני צריך אישור גם במקרה בו אני מטפס על סולם מתוקף עבודה? מהן ההשלכות כתוצאה מעבירה על התקנות? עבודה בגובה מאז ומתמיד נחשבה לעבודה מסוכנת. לאחר תאונות עבודה רבות ודרכי מניעה שונים שלא צלחו, הכריז משרד העבודה כי כל העובד בגובה תחת הקריטריונים בתקנות חייב באישור המתקבל רק לאחר מעבר הדרכה. הנה כל מה שעליכם לדעת על עבודה בגובה.

אישור עבודה בגובה משרד העבודה

אישור עבודה בגובה משרד העבודה – מי חייב באישור?

התקנות קובעות כי כל אדם אשר נמצא בגובה העולה על שני מטרים, או מקום בו יוכל ליפול לעומק של שני מטרים חייב באישור עבודה בגובה. מלבד לכך, גם מי שעקב עבודתו חייב להטות את גופו מעל עומק של שני מטרים בזווית של 45 מעלות חייב באישור, כמו כן לגבי מי שעובד במקום גבוה ללא גידור או מעקה תקין. מלבד לכך, גם כאשר אתם עובדים על סולם העולה על גובה שני מטרים, או שתוכלו ליפול לעומק העולה על שני מטרים עדיין אתם חייבים באישור עבודה. בדרך כלל כל העוסקים בבנייה, סנפלינג, הרמת במות, טכנאים וחשמליים יהיו חייבים באישור עבודה בגובה.

אישור עבודה בגובה  – איך משיגים אישור עבודה?

בכדי שתוכלו לעבוד באופן חוקי עליכם לעבור קורס המכשיר אתכם לעבודה בגובה. הקורס כולל את כל הנתונים שעליכם לדעת בהתאם לאופי העבודה שלכם, החל מפעולות מניעה ובלימה ועד לפעולות המתבצעות טרם תחילת העבודה כמו בדיקת ציוד ותקינותו. הקורס מרחיב על כל התרחישים שעלולים לקרות, כיצד תוכלו להימנע מהם, וכמובן שתמיד חובה שיהיה מישהו לצידכם כאשר אתם עובדים בגובה. הקורס אורך יומיים אחריהם תצטרכו לעבור מבחן מעשי ועיוני, רק לאחר מעבר הקורס תוכלו לקבל אישור המכשיר אתכם לעבודה בגובה מטעם משרד העבודה.

אישור עבודה בגובה משרד העבודה – מי מכשיר אתכם?

ההכשרה מתבצעת על ידי ארגונים המוכרים על ידי משרד העבודה, מדריכים מוסמכים. הבחירה היא די רחבה, יש היצע רחב של חברות המעניקות הכשרה, אך מעטות מהן איכותיות אשר מעניקות לעובדים שלכם ערך מוסף מלבד לאישור עצמו. זכרו, תאונות עבודה הן לא דבר נדיר לצערנו, תאונות מתרחשות כמעט באופן שבועי ברחבי הארץ, תאונות רבות היו יכולות להימנע על ידי הפעלת שיקול דעת נכון המתבסס על הקורס אותו צריך לעבור. אנו ממליצים לבחור בחברה מקצועית, עתירת ניסיון וותק, וכמובן חשוב ששירות הלקוחות והיחס יהיה הולם.

אישור עבודה בגובה משרד העבודה – פיקוח

ישנם שני צדדים להסתכל על הפיקוח, האחד הוא פיקוח פנימי, פיקוח אותו המעסיק יוזם, פיקוח מומלץ אשר ממונה הבטיחות בעבודה מוודא שאין שום תרחיש בו עובד נמצא בגובה ללא אישור, כמו כן יש לוודא שכל העובדים מבצעים את שלבי העבודה באופן נכון ובטוח. הסיבה לכך שאנו ממליצים על פיקוח פנימי הוא גם בכדי להראות את האכפתיות שלכם כלפי העובדים שלכם, גם בשביל למנוע השלכות משפטיות במקרה בו ימצא העובד על ידי מפקח מטעם משרד העבודה, וגם למראית עין.

הצד השני של הפיקוח הוא פיקוח חיצוני, פיקוח המתבצע על ידי משרד העבודה או על ידי אגף פיקוח על העבודה. נדגיש כי הפיקוח יכול להתבצע באופן יזום או באופן ספונטני, עליכם תמיד להיות מוכנים, זאת באמצעות פיקוח פנימי. במקרה בו נמצא עובד ללא אישור ההשלכות יכולות להתחיל מאזהרה, קנסות ועד למאסר במקרה של פגיעה בגוף. אל תתנו לפיקוח להרתיע אתכם, אלא לבטיחות שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

חידוש אישור עבודה בגובה
חידוש אישור עבודה בגובה

חידוש אישור עבודה בגובה חידוש אישור עבודה בגובה הינו הכרח בסיסי להמשך העבודה שלכם, ללא אישור זה לא תוכלו להמשיך

בדיקת אישור עבודה בגובה
בדיקת אישור עבודה בגובה

בדיקת אישור עבודה בגובה אישור עבודה בגובה הינה תקנה אשר חוקקה בשנת 1988, על התקנה הבסיסית חוקקו עוד תקנות משניות

עבודה בגובה
אישור עבודה בגובה מחיר

בעולם הקבלנות, הבניה והשיפוצים ישנו צורך תמידי לשימוש באמצעים שונים לעבודה בגובה כאשר חלק מאותם אמצעים הם סולם, במת הרמה,

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!