אישור עבודה בגובה מחיר

הדרכות עבודה בגובה זה לא משחק!
בחרו נכון – היחידה להדרכות בגובה!

אישור עבודה בגובה

בעולם הקבלנות, הבניה והשיפוצים ישנו צורך תמידי לשימוש באמצעים שונים לעבודה בגובה כאשר חלק מאותם אמצעים הם סולם, במת הרמה, פיגומים, סנפלינג, מנופים ועוד. כל אחת מן השיטות הללו היא שונה לגמרי ולכל אחת יתרונות וחסרונות משלה, כאשר לכל סוג עבודה שהיא אנו נבחר בשיטה שהכי תתאים לנו על פי החלטת הקבלן.

המשותף לכל השיטות הללו היא שכל אחת מהן ברוב המוחלט של המקרים תתבצע בגובה של מעל לשני מטר גובה מהקרקע ועל כן היא מצריכה שהאדם שמבצע את העבודה יחזיק באישור מיוחד לעבודה בגובה. לא רבים יודעים זאת אבל בדיקה שלקבלן שהזמנתם לביצוע העבודה יש את האישור עבודה בגובה היא דבר חשוב מאוד שכן ללא האישור אין לקבלן ולעובדיו את הזכות לבצע עבודות בגובה, דבר שיכול לעצור לכם את העבודות בפרויקט שלכם ולעכב את סיום הפרויקט שלכם במידה ותגיע ביקורת אל האתר שלכם.

 

מהו אישור עבודה בגובה?

על מנת להעלות את רמת הבטיחות בכל הקשור בעבודות בגובה בענף הבניה והשיפוצים החליטו במשרד התמ״ת לכונן תקנות לעבודה בגובה שנחשבת יחסית לעבודה מסוכנת שטומנת בחובה סכנות רבות. אותן סכנות יכולות להיות תאונות של נזק ברכוש או תאונות של אובדן בנפש חס וחלילה. במסגרת התקנות הללו הוחלט שכל עובד שמבצע עבודות בגובה של מעל לשני מטרים מעל הקרקע יהיה מחוייב במעבר של קורס עבודה בגובה כאשר בסופו של הקורס יקבל העובד אישור עבודה בגובה. האישור הזה מקנה לעובד את הזכות לעבוד בגובה, כאשר לפני הקורס יש לוודא שהאישור שמקבל העובד בסופו של הקורס הוא אישור מטעם משרד התמ״ת. האישור הזה הוא חד פעמי ואין צורך לחדש את האישור עצמו אלא רק לבצע רענון דו שנתי של עבודה וגובה והאישור הזה נשאר בתוקף.

 

איך מקבלים אישור עבודה בגובה?

על מנת לקבל אישור עבודה בגובה מטעם משרד התמ״ת מה שעלינו לעשות הוא לעבור קורס לעבודה בגובה כאשר במסגרת הקורס יעברו החניכים על תכנים של עבודה בגובה בדגש על תכנים של בטיחות בעבודה בגובה כאשר המטרה הסופית של הקורס בהיבט התיאורטי שלו הוא שכל חניך יבין מהי עבודה בגובה, מהן הטכניקות לעבודה בגובה וכיצד ניתן לעבוד בגובה בצורה בטוחה ומקצועית.

הרעיון מאחורי הקורס של עבודה בגובה הוא להקנות לעובדים מקסימים כלים מקצועיים ולתת להם להבין שהבטיחות היא למעשה חלק בלתי נפרד מן המקצועיות. הטעמה של מודעות לבטיחות נעשית גם באמצעות חומרים תיאורטיים עליהם עוברים החניכים בקורס כמו גם התמקצעות על הציוד עצמו עימו הם עתידים לעבוד בתום הקורס במהלך העבודה. לאחר מעבר מוצלח של הקורס יקבל כל חניך אישור לעבודה בגובה של משרד התמ״ת עימו הוא יוכל לעבוד בכל אחת מהעבודות שציינו קודם לכן. את האישור כפי שציינו יש לחדש בעזרת השתלמות של עבודה בגובה אחת לשנתיים.

 

מהי החשיבות של אישור עבודה בגובה?

אישור עבודה בגובה הוא מאוד חשוב בכל בחינה אפשרית שכן בראש ובראשונה כאשר לעובד יש אישור עבודה שכזה אנו בתור מזמיני העבודה יכולים להיות שקטים ובטוחים במקצועיות של העובד שעבר קורס לעבודה בגובה שבמסגרתו הוא קיבל את כל הכלים הבטיחותיים לעבודה בגובה. מעבר לכך אנו יודעים כי יקפידו מאד על כל הנושא של בטיחות באתר שלנו, שכן מי שמחזיק באישור עבודה בגובה מודע לכל הסכנות הטמונות לו ולסביבה ולכן ירצה להקפיד על כל התקנות ותקני הבטיחות. מעבר לכך עבודה ללא אישור עבודה בגובה גוררת קנס ולכן אנו בתור מזמיני העבודה או מעסיקים נרצה לוודא כי לכל העובדים שלנו אישור מתאים לעבודה בגובה.

 

אישור עבודה בגובה מחיר

המחיר של קורס עבודה בגובה בסופו נקבל את האישור משתנה כמובן ממוסד אחד לאחר ותלוי במספר משתנים כמו מיקום הקורס, מספר המשתתפים, מבצעים וכדומה. ככלל העלות של קורס עבודה בגובה נעה בין מחירים של 2000 ש״ח לבין 2500 ש״ח. האישור של החידוש הדו שנתי שכל עובד מחוייב לבצע נעה בין 100 ש״ח לבין 200 ש״ח כאשר העלות של הרענון תלוי גם בין היתר במספר המשתתפים בקורס.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

"מטרת ההדרכה הוא להכשיר את העובד לעבודה בגובה בהתאם לתוכנית המתאימה לסוג העבודה שעליו לעבוד.

ההדרכה נועדה להעניק לעובד כלים עיוניים ומעשיים על מנת שהעבודה בגובה תהיה בטוחה ורגועה. כמו כן מלמדים אותו כללים לטיפול ולמניעת מצבים מסכני חיים כמו כן ישנו לימוד של הכללים ההכרחיים לעבודה בשטח בסוף הקורס מקבל העובד את ההסמכה .

משך ההדרכה מותנת במספר הנושאים שעל העובדים להקיף."

היחידה להדרכה בגובה בישראל

חידוש אישור עבודה בגובה
חידוש אישור עבודה בגובה

חידוש אישור עבודה בגובה חידוש אישור עבודה בגובה הינו הכרח בסיסי להמשך העבודה שלכם, ללא אישור זה לא תוכלו להמשיך

בדיקת אישור עבודה בגובה
בדיקת אישור עבודה בגובה

בדיקת אישור עבודה בגובה אישור עבודה בגובה הינה תקנה אשר חוקקה בשנת 1988, על התקנה הבסיסית חוקקו עוד תקנות משניות

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!